Nu har jag nått årets utdelningsmål på 17 000:-, samt att samma summa är en milstolpe då det är min nettoinkomst varje månad.


Sparar till trygg pension
Nu har jag nått årets utdelningsmål på 17 000:-, samt att samma summa är en milstolpe då det är min nettoinkomst varje månad.


En extra månadslön per år, det är inte fy skam!
Det lönar sig att kämpa, bra jobbat!
Bra jobbat! Är det efter skatt?
Ja det är nettobeloppet efter skatt.