Nu har jag äntligen passerat förra årets utdelningar med en bra bit, och årets mål kommer nås med marginal, skönt.
(klicka för större bilder)
Ett svar till “Utdelningar september 2018”
Väldigt fina siffror, tror faktiskt att vi ligger i stort sett helt lika sett till utdelningen 2018. Tävlingsmänniskan i mig tänker direkt ”Det där vill jag slå!” medan ekonomibloggaren glädjs med att ytterligare en tapper själ hittat hem i utdelningarnas värld.
Väldigt fina siffror, tror faktiskt att vi ligger i stort sett helt lika sett till utdelningen 2018. Tävlingsmänniskan i mig tänker direkt ”Det där vill jag slå!” medan ekonomibloggaren glädjs med att ytterligare en tapper själ hittat hem i utdelningarnas värld.
Snyggt jobbat!
mvh,
10årsplanen