Inga veckoköp denna vecka på grund av brist på likvider. Det retar mig eftersom börsen varit sur ända sedan årets början, och det lyser rött, rött överallt i portföljen på Avanza. Borde vara läge att köpa på sig lite fler aktier tycker jag!
Sparar till trygg pension
Inga veckoköp denna vecka på grund av brist på likvider. Det retar mig eftersom börsen varit sur ända sedan årets början, och det lyser rött, rött överallt i portföljen på Avanza. Borde vara läge att köpa på sig lite fler aktier tycker jag!