
Sålde alla Boston Pizza förra veckan, då jag ville minska antalet utländska innehav, och istället köpte jag fler av de övriga utländska aktierna. Blir mer utdelning per aktie istället då. I övrigt lite småköp bara.
Sparar till trygg pension

Sålde alla Boston Pizza förra veckan, då jag ville minska antalet utländska innehav, och istället köpte jag fler av de övriga utländska aktierna. Blir mer utdelning per aktie istället då. I övrigt lite småköp bara.